چگونه برای درمان کراتینین 4.6 از بیماری 3 مرحله کلیوی؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان کراتینین 4.6 از بیماری 3 مرحله کلیویچگونه برای درمان کراتینین 4.6 از بیماری 3 مرحله کلیوی؟

آن را به خوبی شناخته شده است که کراتینین است از نزدیک با بیماری کلیوی مرتبط است. به طور کلی، ما می توانیم یک شرط کلیه تقریبا در خط با سطح کراتینین را دریافت کنید.

چرا افزایش سطح کراتینین به بیماری های کلیوی؟

بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحله مطابق با سطح کراتینین تقسیم شده است. کراتینین زائد متابولیک عضلات است. در شرایط عادی، کلیه ها می تواند آنها را از بدن در ادرار را حذف کنید. سه مرحله کلیوی بیماری، کلیه ها آسیب دیده است، و در نتیجه رسوب کراتینین در بدن است. پس از آن خواهد سطح کراتینین به عنوان بالا باشد.

3 بیماری کلیه مرحله اشاره صدمه به کلیه ها را تعدیل کند. در این مرحله، مرحله سوم بیماری های کلیوی به نظر می رسد بسیاری از نشانه های آشکار شامل خستگی، تهوع، استفراغ، کم خونی، فشار خون بالا و غیره. با درمان موثر، مرحله سوم بیماری کلیه در این بیماری کلیوی مرحله دوم تغییر خواهد کرد.

چگونه برای درمان این بیماری کلیوی مرحله سوم؟

بیمارستان ما است درمان پزشکی Osmotherapy میکرو چینی با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی در گشاد برای پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیه، عملکرد کلیوی و ترمیم ساختار اصلی کلیه ها. اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه، شما باید Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی به عنوان شما می توانید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,کراتینین,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: